Miks ma slallis EMV-l ei võistlenud...




Kui ma õigesti mäletan, aga aastad on mu mälu tuhmistama hakanud, oli see 2007 aastal, kui Niine Kanaari saartel käis. Täpsemalt Gran Canarial, mis ei ole oma nime saanud üldse kanaarilindude vaid hoopis koerte järgi... Andsin talle kaasa oma formulapurje. Tollal sõitsin oma elus ainukese North Sailsi formula purjega – Warp 2006. Oli, mis ta oli aga Niine hankis sinna peale Björn Dunkerbecki enda autogrammi ja pühenduse. See kõlas nii: "Aivar, have fun windsurfing!"
Nüüd olekski vist kõik nagu öeldud...?

Võistlemine ja sporditegemine üldse on nagu mingi eriline masohhismi vorm. Me paneme ennast keerulisse olukorda, kus keha läheb stressi ja püüab kohaneda. Ja pärast seda on mõnikord hea olla...
Ja me teeme seda siis kas sellesama heaolu nimel või mingi muu idee pärast, kui ei ole pärast tegevust hea olla. See tähendab, et teeme uuesti. Ikka ja jälle. Ja see pole mulle võõras tunne :)

Vahel sunnib mingi idee meid hambad ristis endale kinnitama, et see kõik on ju lahe.



Kui tahta võistlemisest vaid võitu, siis on võisteldes ainult ühel hea olla. Teised on kas kurvad või surnud. Ja see üks on võitja!

Ma ise olen rohkem protsessinautija, kui tuleb välja võit, siis loomulikult rõõmustan. Aga kui protsess kujuneb selliseks, et sõidan tugeva tuulega slalli ülepurjes (ülelauas, üleuimes), esitan endale „miks”-küsimusi ja ootan iga lõigu peal, et see kannatus juba läbi saaks, siis...



Tegelikult ei ole ma oma seisundilt ja oskustelt ja varustuselt praegu nii hea, et sellistes tuule ja lainetingimustes võidu sõita. Eks meist enamus suudaks mustast mäest natuke lõbutsedes alla tulla, kuid kas niisugusel nõlval võistlemine prode vastu pakuks midagi...? Hetkel pole mul sellist ideed, mis sunniks sedasorti asju tegema, sorry!

Timo kirjutas päevikusse märkuse ning soovitas mul küll need mõtted avaldamata jätta, kuid teate, jään selles osas ausaks ja loodan, et keegi ei solvu. Tore oli lugeda, et Martin ja Taavi millegipärast minust puudust tundsid EMV-l. Noh, arusaadav ju ka, et mida rohkem seljataha jätad, seda ägedam ;)

Respect osalejatele, olete kanged! Have fun!

brevis esse laboro, obscurus fio

Kommentaarid